L’ajuntament de Botarell ha rebut una subvenció del Pla ImpulsDipta de la Diputació de Tarragona per un import de 62.020,01€ que ajudaran a fer front, en una part, a la despesa corrent de l’exercici 2024.

Aquest import ha servit per finançar despeses del capítol 2 vinculades al serveis i activitats de competència municipal, com l’energia elèctrica, els combustibles i carburants i l’ordinari no inventariable regulats als articles 25 i 26 de la Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.

En el mateix Pla ImpulsDipta, la Diputació ha atorgat una altra subvenció per import de 9.313,77€ amb què quedarà coberta en part, la despesa destinada a Cultura durant l’any 2024 i una última, per import de 18.627,54€, amb què es sufragarà part de la despesa destinada a Salut Pública durant l’exercici 2024.